Happy 1st Birthday Ella

Idag är ingen vanlig dag för idag är Ellas födelsedag, hurra hurra hurra! Idag är det alltså min söta brorsdotters första födelsedag. Det har gått ett år sedan hon kom till världen och hjälp vad fort tiden gick. Som ni flesta vet har jag ännu inte fått träffa denna lilla goding då jag befunnit mig på andra sidan havet under de senaste 19 månaderna. Jag längtar så oerhört tills jag äntligen får träffa min älskade niece och få hålla henne, krama om henne, pussa på henne, leka med henne och bara få titta på henne, på riktigt och inte genom en dataskärm. Jag har fått höra att hon är en charmig, glad och smiley liten tjej och jag ser fram emot att få se det med mina egna ögon. Det är bara fem månader kvar nu, snart syns vi på riktigt. 
 
Stort grattis på din första födesledag Ella. Jag hoppas att du äter dig mätt på smaskig tårta och att du simmar runt i presenter. Du är värd det bästa! Faster älskar dig mer än ord kan förklara.
 
Nu är det torsdag och idag är en lång dag. Jag fick börja tidigare och jag slutar senare. Min värdpappa har åkt iväg till New Hampshire och kommer hem imorgon. Idag hade E gymnastik vid kvart i tio och nu är hon iväg på en playdate så det är rätt lugnt iallafall.
 
Igår var det en sjukstuga här hemma. Både min värdmamma och C blev sjuka i tisdags och var hemma igår. Jag mådde inte heller så bra i tisdags då jag låg på soffan och frös även fast jag hade två filtar på mig. Jag hade även lite ont i magen och huvudvärk. Igår mådde jag bättre på ett sätt men sen hade jag en orolig mage så jag var fortfarande lite dålig. Jag jobbade ändå men då värdmamma var hemma(visserligen sjuk) var det inte som en vanlig arbetsdag. Nu är alla friska och glada igen så nu kör vi på.
 
Förutom det har jag inte så mycket att rapportera men jag vill ge mig själv en klapp på axeln för att jag varit bra på att uppdatera den senaste veckan. Kämpa på Lina!
 
Ni får alla ha det så bra, så hörs vi snart igen!
 
Ps. Jag har inte tagit några nya bilder dom senaste dagarna så att ni ska få något att titta på så slänger jag in en gammal bild. Throwback Thursday. Här är en bild från Williamsburg, VA där jag, Izzi och Annika var också shoppade.
 
 
(1.00pm eller 13.00)