Update match #3

Jag skrev till familjen i torsdags men fick inget svar förens natten mellan söndag och måndag. De hade varit väldigt upptagna. Vi har iallafall bestämt nu att vi ska skypa(skype:a, what do you even say?) på lördag så då får vi väl se hur det går.
 
För övrigt är jag för närvarandet väldigt upptagen med gymnasiearbetet. Vi ska ha redovisning imorgon men det ska väl gå bra. Själva gymnasiearbetet ska var inlämnat på tisdag. ONE WEEK LEFT! På måndag har jag nationella muntligt i svenska och på fredag nästa vecka har jag ett prov. Sen har jag ett psykologiprov den 20:e maj på allt som vi jobbat med under våren så det ser jag inte fram emot. Utöver detta har jag för närvarandet inga andra skoluppgifter. 
 
På torsdag ska jag se Divergent på bio med några kompisar. På fredag ska jag vara barnvakt i typ två timmar på kvällen. På lördag är det skype date med familjen och sen 20års-fest på kvällen. Busy busy bee. 
 
Ha det så bra!