Laura is coming

Hallå där! 
 
Tiden bara rusar fram och nu tar vi emot sista helgen i januari. Kan ni förstå att månad 1 av 12 redan är över? Det är helt sjukt. 
 
Senaste veckan/veckorna har bestått av jobb, au pair möte, umgås med Veronica, min värdmammas födelsedag och ännu mera jobb.
 
- Jobbet flyter på som bara den och det går bra. Det är ingen dans på rosor förstås - vissa dagar räknar jag ner minuterna tills jag får sluta medan jag andra dagar leker och har det roligt med barnen. Förra fredagen jobbade jag sent och tog barnen till en restaurang för middag. Jag lovar att från att vi lämnade huset tills vi kom hem igen, 2 timmar gick. Galet!
 
 
 
 
 
 
 
E gjorde en Welcome Laura banner idag.
 
- Januari's au pair möte var skridskoåkning vilket var rätt så roligt. Jag hade hockey skridskor dock så det kändes lite konstigt för jag kunde inte direkt göra några "tricks"(de få jag faktiskt kan). Det var kul att få träffa lite andra au pairer.  
 
 
 
 
- Jag har umgåts en hel del med Veronica - chipotle, köpcentrumet, hängt här, hängt hemma hos henne, bio(5th wave) osv. Hon fick träffa min värdfamilj förra lördagen då vi hade en födelsedagsbrunch för min värdmamma. De bjöd in Veronica också och dom tyckte det var roligt att få träffa henne. Min värdföräldrar är så söta när det kommer till kompisar. Dom är mer excited än vad jag är när jag ska träffa Veronica och är så himla glada att jag har en kompis. Veronica är jättesnäll och har alltid jättekul. Jag var över hos henne i torsdags kväll och hennes värdfamilj hade gäster och dom firade kompisen den kvällen så jag fick lite tårta och jag pratade en del med familjen och kompisarna. 
 
 
 
- Min värdmammas födesledag var förra onsdagen(den 20:e) men firades lite mer först på lördagen. Jag filmade barnen när dom sa happy birthday och busade runt som jag gjorde en video av och gav till min värdmamma. Hon blev väldigt glad för den. Sedan har jag också beställt en bok-bokstav(en sån som jag köpte som jag la upp en bild på förra eller förrförra inlägget) som hon ska få. Jag har tyvärr inte fått den än så det blir en sen födelsedagspresent. 
 
Idag är det fredag och just nu är klockan runt kvart i elva och jag ska åka iväg till flygplatsen för att hämta Laura. Jag är så himla excited för att få träffa henne igen!!! Det har gått sex månader sedan jag sist såg henne och jag har saknat henne massor, jag saknar att ha henne runt omkring mig. Jag är så himla taggad på den här helgen! Asså ååååååååh! 
 
För övrigt har vi ingen snö... Jag tar upp det bara för att Charlottesville och Virginia har fått massor med snö. Dom fick en snöstorm förra helgen och har haft massor med snow days. Vi skulle ha fått snöstormen men den rörde sig neråt... Vi fick lite snö i lördags men allt är typ borta nu. Det är ganska så komiskt att Mass fick snöstormen förra vintern medan Virginia inte fick det och i år är det tvärtom. Jag vill ju ha snöstorm! Jag hoppas att vi får lite snö snart. Jag hoppas att ni har det kul i snön där hemma! 
 
Jag hoppas att alla ni har det bra och att allting flyter på som det ska. Här är allting kanon och I'm having the time of my life. Massa kärlek till er! 
 
 
They're not joking around here. Valentine's Day is coming up. 
 
 
 
Steelers spelade mot Broncos och jag var lite tveksam över vem jag hejade på. Varför inte heja på båda? Broncos vann iallafall och dom gick enda till finalen - Superbowl. 
 
När man har tråkigt så kan man leka med eyelinern.
 
(10.48pm eller 22.48)