Christmas is officially over

 
Nu är julen officiellt över och nu har tjejerna kommit hem och tjejernas kusin och hennes mamma har kommit hit.
 
Det har varit en lång dag. Tjejerna skulle ha flygit till Charlottesville och skulle anländit vid halv två men deras plan var föresenat med två timmar och om dom skulle väntat och flygit med det planet så hade inte deras pappa hunnit med sin plan hem så därför fick jag och min värdmamma sätta oss i bilen och köra upp till Washington DC för att hämta tjejerna. Fyra timmar i en bil och sen en liten titt på target innan vi begav oss mot Charlottesville flygplats där vi skulle hämta kusinen och svägerskan(detta är namnet dom kommer gå under). Efter att vi hämtat dom begav vi oss hem och väl hemma hade vi julklappsöppning. Jag är så himla glad över mina julklappar, speciellt julklappen från mamma och pappa. Detta är vad jag fick:
 
Paket från mamma, pappa och mormor:
 
 
I det röda paketet som jag fick av mormor fanns det en ängel och ett par örhängen. Dom andra paketet var ifrån mamma och pappa. I det lilla paketet längst ner till vänster fanns det ett par örhängen, i paketet bredvid var det ett par jeans och i det sista paketet fanns det en selfie stick. För er som inte vet vad en selfie stick är så är det en pinne som man kan dra ut så att den blir lång och så sätter man fast sin mobil på toppen och sen kan man ta kort uppifrån. Jättecoolt! 
 
 
 
(Örhänget till vänster är från mamma och pappa och örhänget till höger är i från mormor)
 
 
Av Izzis värdföräldrar fick jag ett julkort och pengar. Jag hade inte förväntat mig att få något av dom men dom är så oerhört go'a! Av Izzis värdmorföräldrar fick jag detta:
 
 
Av Sara och Rebecka fick jag den här fotoboken:
 

(Monster Jam är ett internt skämt.)
 
 
Jag fick även tre chokladkakor av Sara och Rebecka, dom på bilden nedan. Längst till vänster ser ni selfie pinnen. Den lilla figuren(en minion ifrån Dumma Mig) fick jag av M, den röda saken är tio biobiljetter som jag fick av S, presentkortet är ifrån min värdmamma och det är $25 på Amazon som jag kan använda för att köpa böcker till min kindle, den vita grejejen är konst ifrån en konstnär här i Charlottesvile. 
 
 
Jag fick även den här av min värdmamma:
 
 
Det är en elgitarr i resestorlek. Det syns inte så tydligt på bilden men den är inte jättestort. Min värdmamma trodde dock att hon hade köpt en vanligt akustisk gitarr men detta är en elgitarr. Det följde inte med någon högtalare så jag kan ännu inte spela på den ordentligt. Men gitarren är så himla cool! 
 
För övrigt fick jag godis av mamma och pappa i paketet som dom skickade ifrån Sverige så nu har jag så att det räcker ett tag. 
 
 
Jag skulle vilja tacka mamma, pappa, mormor, farmor, Sara, Rebecka, S, M, min värdmamma, Annika, Izzi, Izzis värdföräldrar och Izzis värdmorföräldrar för alla fina julklappar som jag har fått! Jag vill också tacka alla som önskade mig en god jul. Jag hoppas att eran jul var fylld med värme och kärlek samt att alla era önskningar slog in. 
 
Jag skulle även vilja säga grattis än en gång, även fast födelsedagen är över både i Sverige och i Cville, till min underbara sister in law som fyllde jättejämnt igår(28:e). Bästa du, jag älskar dig och saknar dig men vi ses ju snart igen. We will grow old together even though you'll get older much faster than me. Haha, jag hoppas att du hade en kanonbra födelsedag för det förtjänar du. Puss o kram! 
 
 
Med det sagt går jag och lägger mig. Ha det så bra!