2nd Year Match #2 and #3

 
Ja ni mina vänner, jag har fått två nya matchningar. 
 
Matchning #2 kom på natten mellan söndag och måndag, inte långt efter att första familjen släppte mig. Familjen försvann dock innan jag hann se hur familjen såg hur så jag vet inget om dom förutom att dom bor i Connecticut.
 
 
Matchning #3, som jag fick idag, var en stor chock. Jag skypade med Maria, Dizan och Fanny när jag fick den här matchningen och blev alldeles till mig. Så här såg den matchningen utt:
 
 
Familj: Mamma, pappa, tjej 14 & tjej 10. 
Bor: Los Angeles, California - mellan Hollywood och West Hollywood, i ett väldigt stort hus.
 
Familjen gillar att spela tennis, spela fotboll, simma och vara utomhus. Dom skrev att dom ofta har kompisar över. Pappan jobbar inom nöjesbranchen och jag tror att jag idag blev matchad med en "kändis"-familj. Dock ingen som jag hade hört talas om förut. Jag blev helt till mig när jag läste deras profil och jag blev minst sagt chockad. Dom har inte haft en au pair förut så det var lite extra speciellt. 
 
Jag vet inte hur mycket dom vill att jag nämner så här öppet så jag kommer inte att nämna speciellt mycket och heller inga namn. Familjen tackade nej till mig för några timmar sedan vilket är helt lugnt eftersom 1. jag vill ha mindre barn och 2. vi hade inte jättemycket gemensamt. Det verkade som att tennis var en väldigt stor del av deras liv och jag är inte det största tennis-fanet. Det var jättecoolt att dom bodde där dom bodde och pappan var vem han var men jag skulle aldrig tacka ja på grund av detta för det skulle vara fel. Jag bryr mig mer om att hamna i en bra familj där jag trivs än med en familj som bor på ett "coolt" ställe. Läxan lärd! 
 
Men ja, där fick ni veta lite iallafall. To be continue...