Already Thursday?

 
Nu är det återigen tosdag, precis som för en vecka sedan. Imorgon är det fredag och imorgon far jag till Norfolk för en helgkurs. 
 
Denna vecka har gått väldigt fort. Jag har inte gjort jättemycket men den har gått fort iallafall. 
 
- I måndags var det jobb som vanligt. Under dom lediga timmarna skypade jag med Sara. På kvällen åkte jag till SweetFrog där jag träffade Izzi och hennes två kompisar från Tyskland som är här på besök.
-I tisdags var det även då jobb som vanligt. Under dom lediga timmarna följde jag med Izzi och hennes kompisar till Target, TJ Maxx plus några andra affärer. På kvällen tog jag det lugnt för jag mådde inte så bra.
- I onsdags, igår, var det - gissa vad - jobb som vanligt. Jag vaknade väldigt tidigt dock så allting(lunch lådorna plus frukost på bordet) var klart innan tjejerna ens gått upp. Under dom lediga timmarna satt jag mest vid datorn plus spelade gitarr och sjöng. På kvällen åkte jag till Ben & Jerry's där jag träffade Annika, Izzi och hennes två kompisar.
- Idag har det varit snödag för tjejerna för det kommer pyttelite snö under natten. FY SÅ HEMKST! Så ingen skola för dom och lång arbetsdag för mig. Dock har det inte varit särskillt jobbig för jag har mest suttit och läst för tjejerna har sysselsatt sig på egen hand. S hade en kompis över och M lekte utomhus och lite annat. Just nu är S iväg med en kompis till Jump och M leker med tre kompisar uppe på vinden. Värdmamma kommer nog hem snart och sen ska jag nog ta det lugnt ikväll. 
 
Jag hoppas att det inte är en snödag imorgon också för jag vill skypa med min bror, svägerska och nephew!
 
Imorgon kväll drar jag till Norfolk någon gång efter att jag slutat där jag ska sova en natt med två tjejer(en av dom var i min klass på träningskolan) och på lördag börjar helgkursen. Jag ser fram emot att se hur det kommer bli samt att träffa Amalie(tjejen från träningskolan) igen! Hon bor bara en timme bort och är den i min klass som bor närmast men vi har inte träffats än. Jag ska någon gång åka upp till Culpepper(där hon bor) för att hälsa på henne.
 
Som ni kanske vet så fick jag en elektiskt gitarr i julklapp av min värdmamma men jag har inte haft någon högtalare. I måndags fick jag äntligen en dock som min bror hade beställt online. Det är en liten och söt högtalare som man kan koppla in hörlurar i så att bara jag kan höra musiken. I tisdags när vi var till olika affärer passade jag på att gå in i en musikaffär för att köpa en kabel så att jag kan koppla gitarren till högtalaren och nu kan jag rocka loss. Jag har spelat en hel del på den nu och om ni vill se en liten video så kan ni klicka HÄR
 
Här få ni en halvdan bild på mina favoriter:
 
 

I tisdags fick jag en ny matchning men den försvann innan jag hann se den, dock fick jag ett mejl från familjen lite senare där dom förklarade varför dom försvann från min profil. Dom skrev att efter dom hade klickat att dom var intresserade av mig såg dom att jag ville förlänga 9 månader på västkusten och dom behöver en au pair som kan stanna 12 månader samt att dom bor på östkusten. 
 
Jag vet pyttelite om familjen och det är att dom bor i Longmeadow, Massachusetts och att familjen betsår av en mamma, pappa och tre barn - två flickor och en pojke. Mer än så vet jag inte. 
 
Matchning #8
 
 
Så vi fortsätter letandet...
 
(6.15pm eller 18.15)