Super crazy

Här kommer ett väldigt sent inlägg. Jag ber hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen men det är så mycket som pågår just nu och motivationen har inte riktigt funnits där. Men nu är det dags att skriva igen. 
 
Jag kommer helt ärligt inte ihåg allt jag gjort sedan sits. Dagarna har för det mesta bestått av jobb och att umgås med Sarah och Maria. I lördags hade H sitt barnkalas tillsammans med sin bästa vän. Det var ett bowlingkalas som blev väldigt lyckat. Det var mängder med barn och det var kaos, "organiserat kaos" som tjejernas farfar så fint sa det. Jag har inte jobbat jättemycket, vissa dagar bara någon timme på morgonen och andra även några timmar på eftermiddagen. I lördags och i onsdags jobbade jag längre vilket innebar att det var jag som la tjejerna till sängs. I onsdags när jag nattade C så förklara hon hur mycket hon älskade mig och att hon inte ville att jag någonsin skulle åka hem. Det var ett litet slag i magen men oerhöt gulligt! 
 
Med Sarah och Maria har jag hittat på allt och inget. För det mesta har vi antingen hängt hemma hos någon eller åkt till Sonic(vårat nya ställe - en drive-in restaurang) eller Starbucks. Ikväll ska vi på bio, Paranormal Activity i 3D. Jag kommer bajsa(ursäkta) på mig av rädsla! Denna vecka har också bestått av en del Skypande: min brors familj, Maria, Laura, Maria igen, Dizan, Izzi, mamma och pappa. Det har varit en hyfsat lugn vecka men rätt skön.
 
Väldigt kort inlägg men det var ungefär det jag hade att säga. Jag får fylla ut det med lite bilder. Ha det så bra tills nästa gång. See you later, alligator!
 
 
 
Vi har gjort lite halloween pyssel
 
 
Sammanfattning av au pair livet
 
 
Det är svårt att matcha outfit'en när det finns så många olika nyanser!
 
 
H gjorde iordning mitt hår, jag har lärt henne att fläta
 
 
 
 
 
Vissa går verkligen all in på Halloween pyntningen
 
 
 
I love food. Sant men i detta fall städade vi bara ur Sarahs bil. 
 
 
Snygg möss på H&M
 
 
Jag och Sarah satt och tittade på skräckfilm hemma hos Maria medan hon Skypade. 
 
 
 
 
 
 
Den senaste veckans hobby var att göra frisyrer i Marias hår. 
 
 
 
 
Så det kan gå... Skoja bara, det är fejkblod. 
 
 
(3.45pm eller 15.45)