Chill'axing

 
Jahapp, nu har resten av veckan gått och imorgon är det dags att jobba igen. 
 
Dom senaste dagarna har inte varit allt för galna. 
 
I torsdags jobbade jag som vanligt och jag käkade lunch med Tamara. Hon är väldigt trevlig! På eftermiddagen kom mina värdbarns gamla barnvakt med sin lilla dotter som är tre månader gammal, så vi satt på soffan där tjejerna satt och pratade med henne. Vid tjugo i fem tog jag tjejerna till fotbollen. M:s träning började en halvtimme senare än S så hon och jag passade lite till varandra. När hennes träning börjat så åkte jag hem.
 
I fredags var det också jobb som vanligt och när jag var ledig skypade jag en stund med Sara. Tjejerna kom hem och ville inte direkt hitta på något utan spenderade i stort sätt resten av dagen framför tv:n. Själv satt jag på soffan, städade mitt rum samt satt vid datorn. Väldigt tråkigt! Jag jobbade tills nio ungefär. Vid halv elva hämtade jag upp Izzi och hennes pojkvän för att skjutsa dom till Richmond där dom skulle ta en buss upp till New York. Jag kom hem igen vid 1. 
 
Igår tog jag det lugnt på morgonen, tog en dusch och gick sedan ner och pratade med de la familia lite. Jag gick sedan ut tillsammans med dom för att hjälpa till att städa grannskapet. Efter ca en timme kom Anna ut med minsta värdbarnet så jag tog en liten promenad tillsammans med dom. Efter det satt jag och prata/lyssna med/på mamma, pappa, Maria och Fanny genom Viber. Maria och Fanny var hemma hos mig(i Sverige så klart) och hälsade på mina föräldrar. Jag satt mest och lyssna på allt vad dom sa för så fort jag sa något så var det någon annan som överrösta mig så dom hörde mig oftast inte. Hur som helst så varade samtalet i tre timmar. Det var riktigt mysigt faktiskt. På kvällen låg jag i min säng och höll på med datorn samt tittade lite på One Tree Hill.
 
Idag vaknade jag innan nio, gick ner och åt frukost och sedan skypade jag med Fanny vid 10. Vi pratade en stund och sedan var hon tvungen att gå. Efter det skickade jag några mejl samt pyssla med några småsaker. Vid 12 tog jag en promenad ner till Downtown för att titta i några affärer och efter ett tag gick jag hem igen. Efter det tog jag bilen till Cold Stone för att köpa en milkshake och sedan åkte jag till Best Buy. Därefter åkte jag till en skoaffär samt Barnes and Nobles. Efter det åkte jag hem. Jag har spenderat resten av eftermiddagen och kvällen i mitt rum där jag fört över bilder från mobilen till min externa hårddisk, försökt lära mig spela Let It Go på piano och bara tagit det allmänt lugnt.
 
Det har helt enkelt varit en väldigt lugn helg. 
 
Nu till något helt annat. Jag funderar starkt på att köpa en GoPro kamera. Selma, au pair i San Fransico, har köpt en och jag har sett några av hennes videor och den verkar så himla cool! Jag har tittat på en sån ett tag men har inte riktigt känt att jag behövt någon. Nu när jag är ute på äventyr så kanske jag skulle ha mer användning av den. Jag tänkte att jag kanske kunde köpa en nu innan jag åker till Denver, men jag vet inte ännu. Det blir en GoPro Hero3+ Silver i sånna fall. Det lutar mot att jag ska köpa en men vi får se!
 
 
Jag bjuder på bilden. M gjorde i ordning mitt hår.
 
 
Downtown
 
 
Titta vad gulligt!
 
Här om dagen fick jag ett paket som innehöll den här tröjan. Det är min farmor som har stickat denna till mig. Hon är så himla duktig! Tack så jättemycket farmor, jag tycker om den väldigt mycket! 
 
 

 
Matchningprocessen
 
Det går väldigt segt nu. Jag skickade ju iväg ett mejl till familjen i Los Angeles i tisdags men jag har faktiskt inte fått något svar ännu... Det är lite jobbigt faktiskt, speciellt i veckan då jag hela tiden väntade på att ett mejl skulle ploppa up i inkorgen. Jag vill veta om dom fortfarande är intresserade för annars vill jag liksom släppa alla dom tankarna och gå vidare. Men nu vet jag att jag kanske inte får ett svar på ett tag för dom är på semester så nu går jag inte runt och väntar på svaret hela tiden. Vi får helt enkelt vänta och se. 
 
Jag mejlade ju även Seattle-familjen men fick inget svar därifrån heller förens i natt, efter att jag skickat iväg ett till mejl. Mamman undrade om jag hade några frågor/funderingar men nämnde ingenting om att Skypa eller prata på telefon. Jag skickade iväg några frågor så får vi se om hon svarar. 
 

 
 Ja, men nu ska jag avsluta detta inlägg och gå och lägga mig. Ha det så bra så hörs vi snart igen! 
 
Ps. nu när ni har bytt till sommartid så är det återigen 6 timmars tidsskillnad. 
 
(10.25pm eller 22.25)