Hello NYC

Hejsan mina vänner, nu var det ett tag sedan sist. Jag har faktiskt varit oerhört upptagen med besök från mina kompisar från Sverige. Det har verkligen varit en energikick! 
 
Nu har dom varit här i lite mer än en vecka och vi har några dagar kvar som kommer att tillbringas i New York. Vi har nu packat det mesta och tåget till det stora äpplet går imorgon runt nio. Det ska bli himla kul och roligare blir det att jag får fira min födelsedag(fredag för alla som inte vet) i min favorit stad med några av mina favorit människor! 
 
Under tjejernas tid här i Virginia har vi hittat på en hel del. Jag har jobbat för det mesta och vi har varit en del vid poolen. Vi har också hunnit med Washington D.C. där vi kollade på massa kända saker samt gick på en baseball match och åt på Cheesecake Factory. I söndags var vi i Shenandoah National Park där vi gick på en hike. Vi har ätit på flera olika restauranger och vi har varit i olika affärer. Vi har haft väldigt roligt och det känns skönt att få träffa dom igen efter drygt 10 månader. 
 
Imorgon drar vi som sagt till New York så nästa inlägg kommer nästa vecka och då ska jag skriva lite mer om vad vi gjort samt lägga upp en bildbomb. Ni får nöja er med den här bilden så länge:
 
 
För övrigt har jag nu fått biljetter bokat till Denver i juli samt flygbiljetter till Buffalo(Niagara Falls) och Boston tillsammans med Laura. Jag kan gå in på det lite mer nästa vecka. 
 
Ni får ha det så bra och så kan ni ju fira lite på fredag då det är min födelsedag. Vi hörs! 
 
(11.38pm eller 23.38)