Another Holiday passed by

 
Jahapp, då var Thanksgiving över och likaså Black Friday. Nu är jag helt slut, nästan.
 
Igår lämnade vi Charlottesville vid halv elva ungefär för att först åka till Leesburg för att släppa av tjejerna där dom skulle fira Thanksgiving. Efter att vi släppt av dom åkte vi till hotellet i Sterling för att checka in och göra oss i ordning lite och sedan åkte vi till stället där vi skulle fira. Vi firade tillsammans med min värdmammas kompis familj och vi var tio personer och en hund(viktigt att poängtera). Det var två andra "unga männsikor" och dom var 14 och 16. Det första jag fick göra när jag kom dit var att pyssla och göra mig en egen kalkon. Såhär fin blev min:
 
 
Kvällen bestod av massor med god mat, trevligt sällskap och lite spel. Det var en helt okej kväll. Jag tror att jag hade för höga förväntningar dock för jag hade förväntat mig mer. Men jag tyckte att det var mysigt! Vi åkte tillbaka till hotellet runt sju och jag spenderade resten av kvällen genom att ta ett bad och sedan låg jag i min säng och tog det lugnt. 
 
 
 
 
Fredag, idag, Black Friday, började med frukost på hotellet som var väldigt god. Efter att vi checkat ut från hotellet åkte vi till Leesburg Outlet för att titta lite i affärerna. Min värdmamma gillar inte när det är massa folk men hon gjorde detta för min skulle för att jag skulle få uppleva Black Friday och det tycker jag är så oerhöt gulligt av henne. Hon är en sån himla bra värdmamma! När vi båda tyckte att vi var klara åkte vi hem men stannade på vägen och åt på Five Guys som är en hamburger-restaurang i stort sätt. Vi stannade också på Verizon för att försöka fixa ett sim-kort till min svenska mobil så att jag slipper bära runt på två telefoner. Det gick inte riktigt som jag tänkt då det blev problem på grund av att min telefon är just svensk. Vi måste ringa kundtjänst för att prata med dom osv. Hursomhelst så åkte vi till en möbelaffär efter Verizon för att köpa köksstolar. Efter det åkte vi till en affär där dom fixar "krossade" iphones. Jag lyckades tappa min amerikanska telefon så att baksidan sprack... Grymt jobbat Lina! Men nu är den iallafall fixad. Efter detta åkte vi hem.
 
Väl hemma hade min jacka kommit. Jag är glad att jag beställde två storlekar för den storlek som jag tänkte beställa var för liten. Hur som helst så var jackan helt okej. Den är väldigt stor nertill men det funkar. Jag orkar inte leta efter mer jackor nu så jag behåller den. 
 
 
 
(Den är väldigt väldigt mörkt blå och det vita fluffiga är väldigt mjukt, som en nallebjörn,)
 
Sedan begav jag mig ut på lite mer Black Friday shopping. Jag åkte till Fashion Square, Target, Walmart, Best Buy, Barnes & Nobles och kom där ifrån med dessa saker plus lite julklappar som jag inte tänker lägga upp bild på.
 
 
När jag kom hem satt jag i soffan tillsammans med värdmamma som titade på film. Nu har vi båda gått upp och jag ska snart gå och lägga mig. Jag är som sagt slut. Imorgon får vi se vad som händer och kanske blir det IKEA på söndag men det är inte helt säkert.
 
Föresten så köpte jag en Amazon Kindle Paperwhite igårkväll som jag får på måndag eller tisdag. Jag är så himla excited över detta! 
 
Men nu ska jag sova så nu säger jag godnatt!
 
 
(9.44pm eller 21.44)