DC tomorrow

 
Det verkar som att uppdateringen har minskat till varannan dag. Nej men jag försöker uppdatera varje dag men jag tror inte att det kommer att hålla i ett år. Vi får se!
 
Igår började dagen som vanligt förutom att jag fick följa med värdmamma i en bil bakom då hon åkte för att lämna the Beast på verkstan. Jag fick sedan köra henne till jobbet. Efter det var jag ledig igen. När jag kom hem satte jag igång en tvättmaskin med mina kläder och bäddade tjejernas sängar. Klockan tio skypade jag med Ulla och Janne(min gammelmoster och hennes sambo). Dom följer min blogg flitigt så hej på er söta människor!
 
Efter att ha skypat med dom i drygt en timme pratade jag lite med mamma och pappa. Igår var det pappas födelsedag och inte en helt vanligt utan hans 60:de. Så himla tråkigt att missa en så speciellt dag men det är inget man kan göra något åt. Han och mamma är på kryssning just nu så han hade en bra födesledag. 
 
Runt halv tolv åkte jag till biltvätten för att få Junior tvättad både på utsidan och insidan. Medan dom tvättade bilen satt jag och höll på med min mobil. Jag vill tacka USA för att det finns gratis wifi nästan överallt! Efter en halvtimme var bilen klart och jag tog mig till Kroger för att köpa lite saker till resan till DC och sedan till huset. Efter det åkte jag hem, gick med Lola och sedan kom M hem.
 
Vid tjugo över fyra gick M över till en av grannarna för att stanna där medan jag åkte och hämta S för att köra henne från dansen till fobollen, vilket jag gjorde klockan fem. När jag kom hem igen var värdmamma hemma. Vid tjugo i åtta åkte jag till Starbucks för att träffa Annika och Patricia(Izzi). Annika åkte där ifrån för att hämta sitt värdbarn vid kvart i nio men jag satt kvar med Izzi tills nio då Starbucks stängde. Efter det åkte jag hem, pratade lite med värdmamma och gick sedan och la mig. 
 
 
 
Idag började dagen som vanligt men idag fick jag följa med och lämna S och sedan till värdmammas jobb för att sedan ta bilen och åka hem. Väl hemma fixade jag några saker innan jag vid strax innan nio åkte till Annika för att umgås med henne och Izzi. Vi tog en promenad och sedan åkte vi en tur i hennes golfbil. Så himla roligt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(Om jag inte har nämnt det eller om ni inte kommer ihåg så bor Annika på en golfbana.)
 
När vi kom in igen åt vi lite frukost/lunch och sedan tittade vi på en film som var väldigt awkward, konstig och dålig. Vi hann inte se klart den innan jag behövde åka. Jag åkte direkt från Annika till värdmammas jobb för att hämta henne och köra henne till verkstan där hon hämtade the Beast. Efter det åkte jag hem och skypade en stund med Maria. 
 
Vid halv tre gick jag ut med Lola och vid tjugo i tre kom M med bussen. Vid tio över tre hämtade vi S och hennes kompis på skolan och nu är klockan kvart över fyra. Tjejerna skulle ha haft fotbollsträningar idag men på grund av att det regnat i över en dag så är planerna avstängda och därav är träningarna inställda. Just nu leker tjejerna med varsin kompis så mitt jobb är inte jättejobbigt. Men det kanske ni redan har märkt. 
 
Jag fick mitt körkort idag föresten och imorgon åker jag till Washington DC. Jag jobbar endast på morgonen imorgon och sen går bussen klockan 8.45. Jag längtar sååå! Jag tänkte bara varna er att uppdateringen dom kommande dagarna kommer vara lika med noll. Jag kanske möjligtvis uppdaterar på söndag annars gör jag det på måndag. Massa bilder ska ni få med.
 
Jag hoppas att ni har det superduper och att ni njuter av hösten. Eller nått. Haha, ses om några dagar!
 
(4.15pm eller 16.15)