Maria is coming

Då var denna arbetsvecka slut och då har E gått klart i pre-school och har nu gått på sommarlov och då har min värdpappa flyttat upp till camp och jag kommer inte direkt att få träffa honom mer innan jag åker iväg på min resemånad. Camp är slut ungefär samtidigt som jag kommer tillbaka efter Seattle så jag får iallafall se honom lite mer innan jag åker hem till Sverige. Det var väldigt tråkigt att säga hejdå till honom idag... 
 
Igår var det E's avslutning och hon var så himla duktig. Alla fick en utmärkelse och hon blev klasses mest outgoing(utåtgående? heter det så på svenska?) elev vilket inte kom som någon nyhet. E är väldigt pratsam och kan berätta världens hemlighet till en främling, typ. En charmig en, den där E. Iallafall så var det en jättegullig graduation. Efter det åkte jag och E hem där vi lekte lite olika lekar och senare var det dags att åka till C och G's skola för att hämta upp C.  G hade en playdate med en kompis så jag hade bara C och E igår eftermiddag. Dom lekte en stund i lekparken och efter det blev det en lugn eftermiddag hemma. 
 
 
 
 
Idag var det E's officiella första dag av sommarlovet. Vi lekte först lite hemma och sedan åkte vi till C och G's skola där dom hade field day - aktiviteter och tävlingar för hela skolan. Vi var där ett tag och sedan fick jag ta med mig dom hem tidigare, runt halv två. Jag och G lekte lite utomhus medan dom andra två satt och tittade på TV. Sedan kom två också ut och vi lekte lite alla tillsammans. Efter att vi kom in så lekte barnen kurragömma och tittade sedan på TV. Mina värdföräldrar kom hem runt halv fem och sen sprang jag ett ärende åt min värdmamma. Resten av kvällen har jag spenderat genom att städa mitt rum och bädda inför att Maria ska komma ikväll. Jag är så himla excited! 
 
Imorgon ska vi "springa"(mest troligt gå) ett color run vilket, för er som inte vet, är ett lopp där dom kastar färg på dig. Det verkar så himla roligt och jag har velat göra det enda sedan jag kom till USA men varenda gång det har varit i närheten så har jag haft något annat planerat. Men nu ska jag äntligen få göra det! Så himla excited över det. Efter det ska vi nog troligtvis till Boston. Vad som händer mer får vi se. 
 
Jag hoppas att ni alla har det bra och grattis till alla ni som har tagit studenten! Om ni inte vet vad ni vill göra nu efter att ni har pluggat klart så rekommenderar jag verkligen att åka som au pair. Det är värt det! 
 
Vi hörs snart igen. Ha de'! 
 
(8.20pm eller 20.20)

Kommentera här: